ІНДИВІДУАЛЬНЕ
НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Індивідуальне навчально-дослідне завдання є формою
організації навчальної роботи викладача зі студентами, яка проводиться з метою
посилення мотивації студентів до пізнавальної діяльності та розвитку їх
індивідуальних здібностей.
Індивідуальне навчально-дослідне завдання
проводиться у формі індивідуальних занять, консультацій, перевірки виконання та
захисту індивідуальних навчально-досліднихзавдань.
Згідно навчального плану теоретичні основи
дисципліни висвітлюються на лекційних заняттях. Закріплення теоретичного
матеріалу навчальної дисципліни проводиться на практичних та семінарських
заняттях.
Оцінювання індивідуального навчально-дослідного
завдання здійснюється за відповідними критеріями.
Перелікіндивідуальних навчально-дослідних завдань
Тема 1.
Методика викладання фінансових дисциплін, її основи
1.Болонський процес про вимоги до методів навчання та
систему їх використання.
2.Стратегія розвитку вищої освіти в Україні.
Тема 2.
Форми організації навчальної діяльності, методика їх використання
1.Методика підготовки і
використання тестових завдань (на конкретному прикладі).
Тема 3. Методика використання методів
навчання
1.Методи навчання - дидактична основа викладання фінансових
дисциплін.
Тема 4.
Методика підготовки та проведення лекцій
1.Методика проведення різновидів лекції по фінансових
дисциплінах.
2.Проблемна лекція, методика її проведення.
3.Роль інформації у підготовці лекцій з фінансових
дисциплін.
4.Роль наочності у підвищенні ефективності лекції з
фінансових дисциплін.
5.Особливості застосування різних методичних прийомів під
час проведення лекцій з фінансових дисциплін.
Тема 5.
Методика організації та проведення семінарських і практичних занять
1.Методика проведення семінарських занять з фінансових
дисциплін.
2.Значення практичного заняття для майбутньої фахової
підготовки фінансиста.
Тема 6.
Методика організації самостійної роботи студентів у ході вивчення фінансових
дисциплін
1.Роль викладача в організації та здійсненні самостійної
роботи студента.
2.Роль індивідуального завдання у формуванні у фахівця
навичок самовдосконалення.
3.Болонський процес про систему самостійної освіти.
4.Реферат і
доповідь в системі самостійної роботи студента
Тема 7.
Методичні основи організації та проведення контролю знань
1.Принципи модульно-рейтингової системи оцінювання знань.
2.Контрольна робота
як форма організації контролю знань.
3.Залік та іспит як форми контролю (на конкретному
прикладі).
Тема 8. Кафедра як центр наукової, методичної
та позааудиторної роботи вищого навчального закладу
1.Кафедра - центр
організації навчальної, наукової та методичної роботи.
2.Поза аудиторна робота
кафедри, її сутність і значення у формуванні фахівця
Виконання студентом
індивідуального навчально-дослідногозавдання оцінюється максимальною кількістю балів – 15.
Критерії оцінювання:
"13,5-15 балів” ставиться тоді, коли
студент вільно володіє проблематикою досліджуваної теми, здійснює самостійний
аналіз опрацьованого матеріалу, використовує широке коло наукових праць, в тому
числі іноземних, робота відповідає усім вимогам щодо оформлення. При захисті
рефератудемонструє обґрунтовані,
глибокі та теоретично правильні відповіді на поставлені питання.
"11,3-13,4 балів”
ставиться
тоді, коли студент при захисті, виявивши належну підготовку, допускає
неточності у трактуванні окремих проблем, відчуває певні труднощі в
узагальненні теоретичного матеріалу. Є незначні недоліки в змісті та оформленні
роботи.
"9-11,1 балів” виставляється тоді, коли
студент орієнтується в тематиці роботи, але не може зробити висновки, пов’язати
теоретичні узагальнення, оформлення роботи не відповідає вимогам. При захисті
студентдає на всі питання
малообгрунтовані, неповні відповіді і лише з допомогою викладача може виправити
допущені помилки.
"1-8,9 балів” виставляється тоді, коли
студентза наявності роботи не
орієнтується в проблемі та не відповідає на поставлені питання, допускається грубих
помилок і не може їх виправити.