Четвер, 21.11.2024, 10:46
Кафедра фінансів Буковинської Державної Фінансової Академії
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Форма входу

Індивідуальне навчально-дослідне завдання та критерії оцінювання

 

Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) включає додаткову роботу студента протягом навчального семестру. Метою ІНДЗ є самостійне детальне дослідження окремих проблем бюджетного механізму, бюджетного процесу як на державному, так і на місцевому рівні, а також систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань студента з дисципліни, розвиток навичок самостійної роботи. 

ІНДЗ передбачає написання студентами доповідей, рефератів, науково-пошукових робіт, підготовку повідомлень та презентацій, аналітичний огляд наукових публікацій за заданою тематикою, підготовку матеріалів до науково-практичних студентських конференцій.

Написання доповіді, реферату чи науково-пошукової роботи, підготовка повідомлення або презентації створює для студента можливість самостійно досліджувати інформаційні джерела, в яких висвітлюються проблеми бюджетного процесу, узагальнювати представлену інформацію та виділяти основне, вивчати і давати оцінку основним проблемам, шукати шляхи та висловлювати пропозиції щодо їх подолання.

Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою розвиває навички самостійної науково-дослідної та практичної роботи, дозволяє студенту критично проаналізувати погляди різних науковців на певну проблему, узагальнити опрацьовані дані, висловити та обґрунтувати власну точку зору на вирішення проблеми, що загалом сприяє розвитку та поглибленню у студента наукового і практичного інтересу до майбутньої професійної діяльності.

Студенти, що бажають прийняти участь у науковій роботі, можуть підготувати матеріали для участі у науково-практичних студентських конференціях. Для самостійної роботи пропонується написання тез доповіді або наукової статті для студентів, які зацікавлені у поглибленому вивченні дисципліни.

Орієнтовна структура індивідуальних навчально-дослідних завдань для студентів:

        вступ (зазначається тема, мета та завдання роботи);

        теоретичне обґрунтування (виклад базових теоретичних положень, законів, принципів тощо, на основі яких виконується завдання);

        основні результати роботи та їх обговорення (подаються статистичні або якісні результати роботи, схеми, малюнки, моделі, описи, систематизована реферативна інформація та її аналіз тощо);

        висновки;

        список використаної літератури.

Оцінювання індивідуального навчально-дослідного завдання здійснюється за відповідними критеріями.

                                                                               

 

 Тематика індивідуальних навчально-дослідних завдань

 

Тема 1. Бюджетний механізм та бюджетне планування і прогнозування

 

1.      Роль бюджетного механізму в регулюванні соціально-економічних процесів в Україні.

2.      Особливості бюджетного планування в сучасних умовах.

3.      Перспективи розвитку бюджетного прогнозування в Україні.

4.      Бюджетне прогнозування зарубіжних країн.

 

 

Тема 2. Складання, розгляд та затвердження державного бюджету України

 

1.      Застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі.

2.      Бюджетні запити та бюджетні програми розпорядників бюджетних коштів.

3.      Бюджетний процес в Україні та його удосконалення.

Тема 3. Складання, розгляд та затвердження місцевих бюджетів

 

1.      Роль місцевих бюджетів у розвитку соціально-економічної інфраструктури регіону.

2.      Особливості бюджетного процесу на територіальному рівні.

 

Тема 4. Виконання дохідної частини бюджетів

 

1.      Суть казначейської системи виконання державного бюджету за доходами.

2.      Особливості казначейського обслуговування місцевих бюджетів за доходами.

3.      Організація роботи та функції органів Державного казначейства у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами.

4.      Виконання дохідної частини державного бюджету.

5.      Виконання дохідної частини місцевих бюджетів.

 

Тема 5. Виконання видаткової частини бюджетів

 

1.  Суть казначейської системи виконання державного бюджету за видатками.

2.  Особливості казначейського обслуговування місцевих бюджетів за видатками.

3.      Організація роботи та функції органів Державного казначейства у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за видатками.

4.      Виконання державного бюджету за видатками.

5.      Виконання місцевих бюджетів за видатками.

 

 

 

Тема 6. Бюджетний контроль

 

1.      Роль і місце фінансового контролю в бюджетному процесі.

2.      Роль Державної податкової служби України у здійсненні бюджетного контролю.

3.      Роль Державного казначейства України у здійсненні бюджетного контролю.

4.      Роль Державної контрольно-ревізійної служби України у здійсненні бюджетного контролю.

5.      Роль місцевих фінансових органів у здійсненні контролю за надходженням та використанням бюджетних коштів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання індивідуального навчально-дослідного завдання

 

         Виконання студентом індивідуального навчально-дослідного завдання передбачає виконання науково-пошукової роботи або написання наукових статей, тез доповідей, рефератів. Максимальна кількість балів за ІНДЗ – 15 балів .

         Критерії оцінювання:

1.        13,5 -15 балів – студент вільно володіє проблематикою досліджуваної теми, здійснює самостійний аналіз опрацьованого матеріалу, використовує широке коло наукових праць, в тому числі іноземних, робота відповідає усім вимогам щодо оформлення. При захисті індивідуального навчально-дослідного завдання демонструє обґрунтовані, глибокі та теоретично правильні відповіді на поставлені питання.

2.        11,2 - 13,4 бали – студент володіє знаннями на рівні п.1, але допускає неточності у трактуванні окремих проблем, відчуває певні труднощі в узагальненні теоретичного матеріалу. Є незначні недоліки в змісті та оформленні роботи. При захисті студент допускає незначні помилки в поясненні окремих термінів і категорій, при зауваженнях викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді.

3.        9,0 – 11,1 бали – студент орієнтується у темі роботи, але не може зробити висновки, пов’язати теоретичні узагальнення, оформлення роботи не відповідає вимогам. При захисті студент дає на всі питання малообгрунтовані, неповні відповіді і лише з допомогою викладача може виправити допущені помилки.

4.        0,1 – 8,8 бали – студент не орієнтується в проблемі досліджуваної теми, показує незадовільну теоретичну підготовку. При захисті роботи дає неправильні відповіді або не відповідає на поставлені питання, припускається грубих помилок і не може їх виправити.

Новини кафедри
Пошук
Фінансові новини
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz