Четвер, 21.11.2024, 10:34
Кафедра фінансів Буковинської Державної Фінансової Академії
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Форма входу

                                                               

У сучасних умовах розбудови України, коли економіка розвивається на ринкових засадах, функціонує ринок праці і зростає сектор освітніх послуг, який вимагає якісних змін у концептуальній базі професійної підготовки фінансистів. Вища освіта України, орієнтуючись на європейські стандарти і принципи Болонського процесу, потребує інноваційних технологій. Актуальною постає проблема розроблення ефективних педагогічних технологій і впровадження їх у навчальний процес.

                    

Суть проблеми полягає в підготовці студентів до активної творчої діяльності на професійній ниві. Досвід підтверджує: цю проблему можна вирішити, власне, не за рахунок збільшення аудиторного навчання, а насамперед шляхом удосконалення організаційних форм навчальної роботи, використання й удосконалення в навчальному процесі активних методів навчання як головної складової інноваційних технологій.

Найбільш поширеними у вищій школі є пояснювально–інформаційні методи навчання, які полягають в організації засвоєння студентами готової інформації за допомогою різних засобів. В основу організації цих методів навчання покладений принцип передачі викладачем готових висновків науки. При застосуванні таких методів не виключається можливість пошукової діяльності студентів, однак передача готових висновків домінує. Студенти в основному заучують інформацію, тренуючи при цьому лише пам’ять. Але завчити – ще не означає знати. Уміння не можливо набути без активної практичної діяльності (розгляду конкретних ситуацій, вирішення задач, рольових і ділових ігор тощо). Постає питання, як якомога швидше пристосувати студентів до особливостей обраної професії, виявити ті позитивні якості, які сприяють формуванню професійної творчої особистості.

Саме через застосування ділової гри людина накопичує найкращий свій досвід, бо грати – це те ж саме, що й експериментувати. Будь-яка гра – це новий досвід, котрий, у свою чергу, стає джерелом нових знань, нових бажань, нових дій і нових ідей.

Тому, з метою активізації пізнавальної творчої діяльності студентів БДФА та стимулювання використання в навчальному процесі ділових ігор 7 квітня 2011 року серед студентів ІІІ курсу була проведена фінансово-освітня тренінг-гра «WECANOMY», яка отримала премію «Український національний олімп» у 2010 році.


Розробником даної настільної фінансово-економічної навчальної гри є Логвиненко В.А., випускник  Київського інституту банківської справи. Він пройшов ряд спеціалізованих навчальних програм з фінансів, маркетингу і реклами, ораторського мистецтва, управління, інноваційних технологій.

Wecanomy – гра - модель життя людини, граючи в яку, можна побачити куди приведуть життєві стратегії, які використовуються в даний момент. Моделюючи своє життя за допомогою «Вікеномії» і досвідченого наставника, учасники можуть зрозуміти де вони знаходяться в даний момент, і виробити нові стратегії, які приведуть їх до фінансових успіхів.

На даний час в Україні проводиться соціальний проект «Вікеномія-студент» на базі вищих навчальних закладів. Тобто, два рази в тиждень за допомогою наставника у ВНЗ безоплатно може проводитись така гра серед студентів, яка дозволить їм  в сучасних умовах життя та інтенсивному процесі навчання поглянути на всі процеси зі сторони і вибрати більш ефективні стратегії поведінки, а також оволодіти фінансовими навичками.

У ВНЗ м. Чернівці вперше була проведена така гра саме у нашій Академії, так як саме тут готують спеціалістів у галузі фінансів.

В результаті проведення фінансової гри «Вікеномія» студенти могли:

- застосувати знання з фінансів на практиці;

- швидко приймати бізнес-рішення;

- розвивати підприємницькі здібності;

- оцінити свою схильність до ризику;

- розробити власні стратегії успіху;

- знайти нових друзів, налагодити партнерські зв’язки;

- вдосконалити здатність аналізувати, прогнозувати та мислити поза рамками (to think outside the box).

  


Новини кафедри
Пошук
Фінансові новини
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz